Är det dags?

Egentligen hade jag tyckt att det hade varit perfekt att ha ägglossning imorgonbitti...men jag blir ju naturligtvis överlycklig om det visar sig att jag har ägglossning redan ikväll!! Jag tycker nog att jag känner av lite "menssmärtor" och det borde ju innebära att det snart är ägglossning. Ja, alltså...jag vet ju att jag snart har ägglossning men jag menar att det verkligen börjar närma sig!! :)

Det blev lite träning idag också - lite styrketräning och sen 30 min på cross trainern. Jag har faktiskt inte ätit något onyttigt sen i måndags!! Då blev det glass - eftersom den låg i frysen och kallade på mig...:S Men nu är den slut och jag har inget annat hemma heller som lockar. Vilket har varit lite frustrerande i och för sig men just nu känns det bra! Jag åt ju i och för sig pizza igår när vi var ute och åt...till det drack jag 2 glas rött...kom jag på nu... Fast jag har inte ätit godis eller glass i alla fall!! ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är det bästa sättet att inte äta skit = att helt enkelt inte ha någon hemma!

2011-05-15 @ 15:28:50
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0