Cross trainer

Minsann om jag inte kom iväg till Friskis idag! :) Jag spenderade 45 min på cross trainern där jag körde ett program som heter "Total body" - det innebär att motståndet varierar. Det var jobbigt men inte så jobbigt som jag hade väntat mig. Jag är i alla fall ganska nöjd med mig själv. ;) Inte nog med det - jag har inte ätit vare sig godis eller glass idag! Än ska kanske tilläggas...:S Jag vill gärna vara i liiiite bättre form innan jag blir gravid...fast det är ju bara typ 1,5 v kvar så det kan kanske bli lite tajt med tiden. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Här går det pinsamt dåligt med dieten. Antagligen så tror de på ICA i Skurup att jag är bulimiker och sitter hemma och hetsäter godis... Vilket delvis är sant (det med hetsätandet då alltså!).

2011-05-04 @ 20:30:17
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0