Dagen med stort M!

Jag tror minsann att detta blir första mensdagen i denna cykeln!! :) Vilken lycka! Helt otroligt...jag undrar om jag någonsin i hela mitt liv kommer att bli så lycklig över min mens som jag har blivit den här tiden. Jag blir ju inte glad på ett sätt eftersom det innebär att jag inte är gravid men när jag väl har kommit över det så vill jag bara att den ska komma igång. Det innebär dels att min kropp fungerar som den ska och dels innebär det att jag då kan börja räkna ut när min ägglossning börjar...jodå...;)

Igårkväll stack jag ju till en tjejkompis. Vi hade bestämt oss för take away, film och godis. När vi kom till Hemmakväll så sa vi bägge två att vi tar "något lättsamt" - vi misslyckades!! ;) Det blev 2 filmer och den första (jag kommer inte ihåg vad någon av filmerna heter!!) var med Nathalie Portman och handlade om att hennes bebis dog 3 dagar efter födslen. Just det stod det inget om på baksidan!! Tja, det blev ju några tårar där... Sen såg vi en film som är baserad på en sann historia med Hilary Swank. Jag gillar verkligen Hilary Swank!! Million Dollar Baby - Maj Gadd!!! Men i alla fall så var den filmen också lite sorglig - det blir det ju oftast när det är baserat på sanna historier. Jag var hemma halv 3 inatt i alla fall - lite lätt rödgråten! ;) Nej, det var jag inte - det hade hunnit lägga sig...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Två bra filmer men ja, kanske inte lättsamma direkt ;)

2011-05-29 @ 21:17:21
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0