En stukad tå!

Igår lyckades jag med konststycket att stuka min tå!! Hur är det möjligt egentligen!? Jag ska försöka förklara hur det gick till så gott jag kan; jag satt i soffan med min dator i mitt knä. När jag skulle resa mig från soffan så satte jag datorn på det breda armstödet på min soffa men lyckades trassla in mig i datorsladden. Så för att inte datorn skulle trilla i golvet så stannade jag väldigt abrupt till. Det var då det hände! Tån liksom trycktes ihop av mattan...det är lite svårt att förklara men det var så det gick till. Det gjorde galet ont! Inte så ont som det gör när man slår i en tå i något hårt utan det sökte mig mer...typ... Det dröjde inte länge förrän tån blev illandes röd. Jag var så öm, så öm, så öm! Imorse när jag vaknade var den även lite lila. ;)

Min stukade tå!

Jag var inne på apoteket och köpte Alsollösning och kompressor så jag har gjort ett litet förband nu... Direkt när jag kom hem så tryckte jag i foten i min gympasko för att se om det gjorde ont. Det känns lite men det går bra så jag tänker vara med på gruppträningen ikväll! :)

Nu är det dags för tvättstugan!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Ajaj

2011-05-04 @ 08:15:17
Postat av: Lisa

Fast det där med att träna ändå är verkligen något jag INTE rekommenderar. När jag var i London och rullade ner för trappan...(plats för asgarv)... så sprang jag ganska snabbt på foten efter det och någon dag senare så var den dubbelt så stor... och lila. Fy satan vad ont jag hade i den sen och det tog JÄTTElång tid för foten att läka. Tips från cochen!

2011-05-04 @ 20:33:42
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0