Ett mindre bakslag.

Igår firade vi Åsa! Det var väldans trevligt. Hon brukar ha fester med typ 30 pers men denna gången ville hon bara ha sina närmsta där så vi var väl 12 stycken...cirka... Det blev väldigt mycket vin...och 4 cigaretter! :(  Men nu kan jag i alla fall säga att det inte ens var speciellt gott utan mest en social grej. Jäkligt dumt, det är jag medveten om, men jag väljer att se det som ett mindre bakslag. ;) På lördag ska jag börja med mina ägglossningstest igen så tills dess har gifterna försvunnit ur kroppen. 

Just nu har jag ätit en "gyrostallrik special" och det var helt fantastiskt gott! ;) Det blev, som sagt, väldigt mycket vin igår...;) Som tur är så är det inte fint väder idag så då känns det helt okej att ligga på soffan mest hela dagen. Dansk TV2 visar Vänner för tillfället - underbar slappedagsTV! ;)

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja ibland är det skönt med lite mindre folk. Blir oftast lite mer intimt och så får man oftast en känsla av att man för en gång skull fick en chans att prata med alla på festen.

2011-05-04 @ 20:28:19
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0