Flitiga besökare! :)

Oj, vad jag har flitiga besökare här på mig blogg! :) Jag blir lika glad varje gång jag går in och kollar statistiken. Det är inte så många som kommenterar men det gör inte så mycket...just nu...;) Jag hoppas att ni som läser gör det för att det är ni är nyfikna och tycker att det är rolig och intressant (?) läsning och inte för att ni stör er på min blogg och bara måste gå in för att se vad för idiotgrejor jag har skrivit denna gången...jag har nämligen råkat ut för några sådana bloggare så jag vet hur det känns! ;) Vissa skriver så konstiga saker så jag måste gå in och läsa och sen sitter jag ändå och stör mig...jag har dragit ner på de besöken dock!!

Idag har jag haft rätt så kraftig mensvärk - det varade inte så länge men ändå. Helgen har varit intensiv så till lunch satte jag mig på en parkering i min bil, låste den, sänkte ner ryggstödet på förarstolen, satte väckarklockan i mobilen på 20 minuter och tog mig en power nap! Det har jag aldrig gjort förr men det var himmelskt skönt! ;) Sen hade jag energi igen! Nu kan man ju inbilla sig att det är för att jag är gravid och av det kan man bli trött men jag har haft en enormt händelsrik helg så det är därför!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Jag håller förstås tummarna på att du är gravid!

2011-05-23 @ 19:37:15
Postat av: Lisa

Jag går in för att du är bra på att skriva... och för att du är min syster :)

2011-05-24 @ 20:05:24
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0