Förkyld?

Imorse när jag vaknade så kände jag mig förkyld! :( Jag tänkte direkt att det måste komma ifrån min utomhusrunda igår. Men, som tur är, så känner jag inte av det längre. :) Så jag kan lugnt träna ikväll igen!

Nu börjar ÄL-flytningarna komma! :) Tänk att man kan bli så glad över en sådan sak...:S Jag kommer inte riktigt ihåg hur länge jag har haft det innan jag har ägglossning de andra gångerna men det är i några dagar...har jag för mig. Fredag passar faktiskt inte alls så jag hoppas att det kommer...gärna ikväll men det funkar imorgon också. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Wee, spännande =)

2011-05-11 @ 08:56:43
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Ja, varför blir man alltid sjuk när man väl har kommit igång med springningen. Jag tycker alltid att det händer mig :(

2011-05-12 @ 16:55:51
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0