Galna PMS! :(

Vilken jäkla skitdag jag har idag!! Tyvärr är den långt ifrån över men jag tar en paus för att skriva av mig lite... Jag märkte ingenting imorse. Inatt har jag sovit hos mamma och pappa eftersom jag hjälpte till med kaféet igår. Så jag utgick därifrån imorse. Men idag har jag nästan skällt på en kund för att de hade en jäkla oordning i sin hylla...jag menar, herregud, lugna ner dig, Anna!!! När jag berättade det för Helén så sa hon förfärat: ska du vara så här i 9 MÅNADER?! Jag bad med en gång om ursäkt för allt dumt som jag kommer att säga de närmsta 9 månaderna och påminde henne om att aldrig glömma bort att jag älskar henne!!! ;) Jag kände av mensvärk imorse när jag ställde mig i duschen, ganska kraftig sådan också. Sen har jag haft ont i sidan idag; typ vid midjan liksom...på höger sida. Det har kommit och gått. I alla fall så tycker jag att mina PMS tyder på att ägget inte har satt sig...:( Nu ska jag inte ta ut något i förskott; jag ska testa på fredag! Jag tycker att jag har lärt känna min kropp ganska bra men man vet ju aldrig... Det hade varit perfekt att vara gravid nu - då är det lagom att berätta för mina kollegor v 32 när det är dags för konferens nämligen. Ja, ja, några dagar till...

Jag gick och la mig halv 12 igår - när klockan ringde kl 7 imorse var jag supertrött. Jag behöver mina 8 timmar per natt (jag vet att lär få vänja mig vid andra rutiner sen...) så jag har varit trött hela dagen! Det lär bli en power nap på soffan sen innan träningen annars lär jag inte orka träna.

Just nu trycker jag i mig Daim och M&M´s - choklad är alltid bra vid PMS! ;)

Puss & Kram

PS Jag vill bara förtydliga att det där med ont i sidan har inget med ägget att göra och det vet jag - mina äggledare och livmoder sitter en aaaaaning längre ner...;)

Kommentarer
Postat av: vemvet

Jag hoppas din "PMS" beror på att ägget HAR satt sig. Innan jag visste att jag var gravid med x:et var jag helt crazy! Skällde ut chefen utan anledning bland annat =) Mensvärken verkar också lovande. Jag tror på den här gången =)

2011-05-24 @ 18:01:53
Postat av: Anna

Aaaaaw, tack vemvet!!!! <3 Dina ord värmer i all ilska! ;)

2011-05-24 @ 20:01:18
Postat av: Lisa

Själv går jag tydligen på några lyckopiller eller nått! Böter igår och du vet ju min historia på Hornbach och trots detta på väldigt bra humör... konstigt och inte likt mig ;) Idag har jag satt sist plattan i serveringen. Så idag vet jag varför jag är på toppenhumör!!

2011-05-24 @ 20:08:50
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0