Inga hopp!!

Så jäkla kul vi har på träningen!! :) När vår underbara tränare la fram olika stationer till cirkelträningen så var där hopprep. Aj, aj, aj, jag bara tittade på dem och sen tittade jag på Maria med lite lätt panik i rösten och sa till henne att jag ju inte kan hopppa! Det tog ett litet tag innan hon förstod varför men sen kom hon på en briljanta idén att jag kunde säga till att jag hade lite ont knät och därför inte vågade hoppa. Inga problem - jag fick göra extra magövningar istället. :S Jäkligt jobbigt - jag hade hellre hoppat hopprep - men det löste sig i alla fall! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Varför får man inte hoppa?

2011-05-18 @ 08:45:36
Postat av: Lisa

Ja, det var ju en smart lösning. Bra att har hittat en tränig som du tycker är rolig. Det är inte lätt men det blir ju så mycket lättare att motivera sig själv till att gå och träna då :)

2011-05-18 @ 16:47:21
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ang hopp så finns det olika rekommendationer om det; StorkKliniken tycker att man ska undvika det likaså olika sidor på nätet men däremot är där några sidor som säger att det är en myt att gravida kvinnor inte ska hoppa...jag tar det osäkra före det säkra och struntar i hoppen...

2011-05-19 @ 07:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0