Ingen ägglossning än...

Jag har precis kissat på en sticka och den visade att jag inte har någon ägglossning än...imorgon får den gärna visa att jag har det dock...så det kan bli en tur till StorkKliniken imorgon eftermiddag. :)

Ikväll var vi iväg och åt på en restaurang i Slottstaden. Maten var god, sällskapet var trevligt men servicen var sådär... När vi cyklade hem så sa jag att vi egentligen borde göra den sommaren till vårt mission att äta på olika restauranger varje onsdag och gärna sådan som vi inte har provat innan - visst lät väl det som en bra idé?! Vi bor ju ändå i Sveriges tredje största stad (även om det ibland inte märks ett jäkla dugg!!:() så här ju gott om restauranger. Man har ju en tendens att alltid gå till dem som ligger i centrum men oftast är kvarterskrogar väldigt trevliga!

Det är jättekvavt ute - det innebär också att det är väldigt varmt i min lägenhet. :( Ja, ja, jag ska nog kunna sova inatt också. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Jag håller tummarna!



Min blogg har försvunnit, jag hoppas verkligen den dyker upp under dagen. Annars blir jag arg!

2011-05-12 @ 08:04:17
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja, det låter som en toppenidé tycker jag. Jag är verkligen en sådan person som alltid går till samma ställen.

2011-05-12 @ 16:59:27
URL: http://lisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0