Ingen överraskning

Jag kissade på en sticka imorse och den visade naturligtvis negativt - jag är inte gravid! Det kom ju inte som någon överraskning precis. Men nu är jag trött på att kissa på stickor som inte visar något roligt...tom ägglossningsstickorna är supertråkiga att kissa på...men där får man ju ett positivt resultat till slut i alla fall. Men jag blev inte ledsen i alla fall. När var det nu jag blev så jätte,- jätteledsen? Jag tror att det var efter andra inseminationen - jag mer eller mindre grät hela dagen...usch, det var inte alls kul. Men så känner jag absolut inte idag. Jag känner mig som någon slags försökskanin - någon lånar min kropp och fixar och donar med den...typ...;) Jag är en bebismaskin - fast en som inte fungerar så bra! ;)

Igår pratade jag och Lisa lite om hormoner och då frågade hon mig om det här med tvillingar. Det är inget jag önskar eftersom jag är singel men skulle det bli så så kommer jag att bli en sjujäkel till tvillingmorsa! Folk kommer att säga; fixar Anna det så bra med två varför skulle inte vi kunna fixa det då?! Eller något sånt...;)

Ha en härlig fredag - ikväll blir det till att fira Lillemidsommarafton! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Dina

Jag hoppas att du lyckas nästa gång.

2011-05-27 @ 09:15:48
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/
Postat av: vemvet

...men trist ändå. Skönt att du mår bra iaf.



Och nästa gång är det ju vår tur, för det har jag bestämt!

2011-05-27 @ 12:13:33
Postat av: Lisa

Som vi pratade om så blir tvillingar inga som helst problem :)

2011-05-28 @ 18:12:58
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0