Jag måste bara berätta!!

Idag blir det inget avancerat inlägg; bilder från gårdagens middag kommer en annan dag helt enkelt. ;) MEN däremot måste jag ju berätta att Louise, min fantastiska och underbara bästis, har fått sitt första barn! Han kom igår, en hel månad tidigare än beräknat. Louise hade sin sista arbetsdag i onsdags!! Vi hade redan hunnit planera in eftermiddagsfikor nästa vecka eftersom hon tog för givet att hon skulle ha hunnit bli uttråkad. ;) Men Pluttisen var ivrig och ville ut. De ligger på neonatal nu, men de verkar må bra så där blir de nog inte så länge. Jag blev så jäkla förvånad när jag fick MMSet på en bebis från Louise - jag kopplade inte alls först att det antagligen var deras bebis! ;) Sen varför hon skulle skicka MMS på någon annans bebis vet jag inte riktigt...;) Åh, så GLAD jag blev!!! Jag vill ju egentligen bara ringa henne NU men jag får hålla mig till tåls ett tag till... Undra vad han ska heta...

Ha en fortsatt trevlig fredag!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, han såg verkligen ut att vara en lite pluttis på bilden :) Eller så var det bara det att han hade fått tag i en gigantisk napp ;)

2011-05-23 @ 16:14:21
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0