Jobbe...

Jag har precis kommit in - jag har även hunnit med en snabbdusch. Jag är hos mamma och pappa. De ska öppna kafé i det gamla stallet och det är bråda dagar nu. Egentligen var det tänkt att det skulle vara färdigt till påsk och konstrundan men det hann de inte. Det har tagit lite längre tid än beräknat att renovera - gör det inte alltid det?! Så nu har de ställt in sig på Mors Dag istället som är sista söndagen i maj. De har kommit jättelångt men det är en bit kvar så jag erbjöd mig i veckan att komma hem och hjälpa till. Så det har jag gjort; jag har slipat bjälkar i taket och det tog en jäkla tid och jag tror att jag kommer att känna det rejält i både armar och axlar imorgon och så hann jag även med att spackla och slipa lite. Klockan är nu halv 10 på kvällen och det blir väl lite TV-tittande nu tillsammans med mamma, pappa och Lisa men det blir nog inte så länge - jag är TRÖÖÖTT! Både fysiskt och psykiskt...så att säga...;) Det ska naturligtvis bli kanonväder hela helgen - bara för att vi ska hålla till inomhus! :(  Ja, ja, det lär komma fler fina helger!

Nä...jag är för trött för att orka skriva mer.

Godnatt! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, fy f*n vad vi jobbade!! Tyvärr är det ju inte slut än. Vi har även idag haft en lååång dag ute i blivande kaféet.

2011-05-08 @ 20:49:51
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0