Karlshamn

Inatt sover jag i Karlshamn. Det hade kunnat vara hur trevligt som helst men eftersom mitt företag jag jobbar på har avtal med Scandic så är det Scandic-hotell som gäller och Karlshamns Scandic är tråkigt och slitet! Det ligger även utanför Karlshamns centrum mitt ute i ingenstans! :( Så ska man ta en runda på stan så måste man köra fram och tillbaka så det blir att jag blir kvar här på hotellrummet...men jag har tagit med mig lite olika saker...ikväll tänker jag först träna lite och sen blir det till att måla mina nagler (på både händer och fötter), färga mina ögonbryn och kanske plocka lite på dem också...och så tror jag att jag fick med mig brunutansol...inte för att det ger så mycket färg efter bara en gång men jag tänkte ändå hjälpa solen lite på vägen. Nu är det ju kanonväder och ska vara så hela helgen. :) Jag har erbjudit mig att hjälpa till i kaféet så det lär inte bli så mycket soltid för mig...hoppas jag - det innebär ju att vi har mycket att göra i så fall! :)

För tillfället har jag kommit in i en rejäl godissvacka - jag äter godis varje dag! Träningen har verkligen halkat efter. Men denna veckan blir det träning 2 ggr i alla fall och det är dubbelt så många gånger än förra veckan...:S Av erfarenhet så vet jag att när jag väl kommer igång med träningen så minskar mitt godisätande. Jag måste verkligen sluta med allt onyttigt skit jag stoppar i mig - det lär ju inte hjälpa min viktnedgång sen efter graviditeten...

Nähä, jag får väl ta tag i mig själv och byta om för att sen jogga lite på löpbandet. Det var ju ett tag sen sist så jag vet inte riktigt hur mycket jag kan kräva av mig själv...håller jag på att dö efter den första kilometern så blir det bara 3 km idag men vet vet? Jag kanske förvånar mig själv...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Vet preecis hur tråkiga hotellrum kan vara! Hoppas du får en bra SPA-kväll ändå =)

2011-05-31 @ 20:15:19
Postat av: Lisa

Oj, jag har inte varit inne på ett tag ser jag. Här har det hänt grejor. Roligt med mycket att läsa :)

2011-06-13 @ 15:40:07
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0