Knappast nidblödning

Nej, det var ingen nidblödning - mensen är i full gång nu! Fast jag hinner med en insemination till innan midsommar och DÅ JÄKLAR!!! Jag ska ta så mycket hormoner jag bara kan!!! Eller nej, det tänker jag inte göra - tvillingar är inte riktigt min grej på egen hand! Även om min gynekolog sa att risken att få tvillingar bara för att man äter horomoner är liten så är jag ändå livrädd för att helt plötsligt sitta där med femlingar...;)

Nej, jag är bara hemma över lunchen så jag ska sticka ut igen. Jag ville bara berätta för er som är nyfikna att det var mens och inget annat, tyvärr!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Jäkla skit-mens!



Men nästa gång då! Vi ses på stork innan midsommar =) Sista gången vi åker då!

2011-05-26 @ 14:05:27
Postat av: Lisa

Ja, vilket jäkla mög! Midsommarbebis it is!!

2011-05-28 @ 18:11:02
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0