Kurt...;)

Louise ringde igår och berättade hela historien om sin förslossning! :) Allt är bra med dem men de ligger kvar på neonatal och där får de ligga tills amningen har kommit igång och sen får de åka hem. Pluttisen vägde 2500 g och var 46 cm "lång" - aaaaaw!! Louises man har nu valt att kalla sin son för - Kurt! Jag är inte ett dugg förvånade och Louise är van så hon bara skrattar och himlar med ögonen - man kan liksom inte göra något annat när han sätter igång! :) I alla fall så tycker nu Louise att hon ju har koll på det här med förlossningen så hon har erbjudit sig att bli min doula! ;) Jag har redan sagt till henne att inte säga något hon kommer att ångra sen...;)

Igår var det träning igen. Pga av derby i fotboll så var vi 3 tjejer och 1 kille som tränade...det blev lite tae kwon do-inspirerad träning med sparkar och slag mot mitsar och det var skitjobbigt men jäkligt roligt!! Sen sa jag förra gången att jag skulle vilja träna armarna för att jag tycker att det är så snyggt med vältränade armar så det blev armträning också... Det var ett riktigt roligt och jobbigt pass! :)

Nä, minsann - nu måste jag bege mig iväg och jobbe...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw, det var ingen stor bebis Kurt var! Fast jag var ju och hälsade på Sixten och Hugo när de var "nya" så för mig så hade kanske ändå "Kurt" varit jättestor!

2011-05-28 @ 18:06:55
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0