Men kom igen nu då!

Min mens har fortfarande inte riktigt kommit igång och det är väldigt irriterande! Den började ju komma lite smått i onsdagskväll. I torsdags hade det blivit lite mer men inte fullt ös ändå. Men alltså nu är det lördag och jag känner fortfarande inte att den har satt igång ordentligt. Det är inget jag har brytt mig om förr men nu måste jag kunna säga när första mensdagen är för att hålla koll på min ägglossning. Så nu funderar jag på vilken dag som är den första dagen i denna cykeln...är det då torsdag? Det har ju varit lika lite alla dagar och nu känns det nästan som om den är på väg över. Märkligt, märkligt.

Ikväll ska jag till en tjejkompis och äta thai-mat samt kolla på film. Det ska bli väldans trevligt. Det blir en lugn och sansad kväll - jag fick i mig vin igår och det var hur trevligt som helst men det räcker med alkohol för denna helgen. Så god mat, film, godis och coca-cola kommer att sitta som en smäck! :)

Imorgon är det Mors Dag - lillasyster Lisa har fixat presenten i år. Jag tänkte göra det men det blev att Lisa ordnade det istället. Vi är ganska duktiga på att fördela inköpen till "bemärkelsedagar"...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det är vi men av någon anledning så känns julen som "Lisas"! Tror att det hänger i sen jag jobbade på köpcentra. Till hösten sticker jag ju till England så då förflyttar jag allt sånt ansvar till Emma och dig... fast jag lär ju komma hem över julen så så lätt kommer jag nog inte undan tyvärr...

2011-05-28 @ 18:16:22
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Hoppas du får en fortsatt fin helg =) Och att mensen slutar dumma sig!

2011-05-28 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0