Mensvärk...

Idag har jag faktiskt haft mensvärk som har kommit och gått. Just nu har jag det tex. Jag inbillade mig imorse att jag kände ett stick - men det är lite tidigt för ägget att sätta sig så det var nog bara vanlig inbillning helt enkelt...:S Idag har jag även tänkt lite mer på inseminationen...eller inte själva inseminationen kanske utan mer det faktum att en befruktning faktiskt mycket väl kan ha hänt och att ägget är på väg ner nu...för att sätta sig! ;) Jag kommer alltså att vara gravid på midsommar - det kommer bli skitsvårt att dölja det!! Jag är ingen som direkt spottar i glaset så att säga...fast jag har redan pratat med Åsa om det och hon har sagt att vi fixar det på något sätt. Det är hon och Maria som vet om det bland de som jag kommer att fira midsommar med.

Om en kvart ska jag bege mig iväg på träning! Jag gick ju i söndags men det känns inte så avancerat men tisdagsträningen är grymt jobbig! Bara vi inte ska hoppa en massa för det går inte!! Hur ska jag maska en massa hopp utan att alla märker det liksom... Förra gången körde vi nämligen lite hopprep... Ja, ja, det finns ju ingen anledning att redan oroa mig för det!

Imorgon ska jag och Louise hälsa på en gemensam kompis som har fått sitt andra barn. Jag håller mig i Malmö imorgon så vi sticker dit på en eftermiddagsfika, tänkte vi. Louise har nu jobbat sin sista dag innan hennes bebis kommer! Det ska bli spännade att se vad det blir för en liten lintott som kommer fram där. Både Louise och hennes man är nämligen ljusa.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Hoppas du inte inbillar dig =)

2011-05-17 @ 18:10:19
Postat av: Lisa

Ingen hit att behöva dölja en graviditet på Midsommar! Tur att där kommer att vara två iaf som känner till det. Då får de helt enkelt hjälpa dig att dölja!

2011-05-18 @ 16:45:41
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0