Motionera mera ;)

Det blev en runda till Bokskogen och jag fick med mig Vivi! Vi gick 5 km i relativt rask takt - där är jäkligt backigt i den skogen så när vi var klara så kändes det rejält i benen. Vi skulle kanske ha stretchat förresten...det kom jag att tänka på NU så det är lite sent kanske... Efter promenaden så blev det även en runda inom Burger King! Vivi var lite bakishungrig och BK kan jag ALLTID äta! Whopper Junior Cheese Meal utan gurka och lök, cola utan is och chili cheese - det äter jag ALLTID när jag är på BK! Uuuuunderbart!

Sen ringde mamma och undrade om jag kom hem eftersom de skulle grilla och Emma skulle komma hem med sin familj. Det känns som en evighet sen jag träffade Filippa och Hannes - det var väl en vecka sen - så jag begav mig hemåt. Jag var inte övedrivet hungrig måste jag erkänna men jag fick ner lite mat ändå. Sen hade mamma även gjort rabarberpaj till efterrätt - yummie! 

Jag och Emma rimmade ihop en inbjudan till Filippas 6-årskalas som de ska ha hos mamma och pappa. Emma och hennes sambo har sått nytt gräs på deras tomt så där kan de inte vara. Emma har fått för sig att det ska vara skattjakt! Eftersom våra föräldrar bor på en avstyckad gård så är där gott om plats. Sen hjälper pappa mer än gärna till med lekar och annat bus eftersom han älskar sånt! På min 35-årsfest hade vi olika stationer med lekar - det är verkligen perfekt att ha sådana fester/kalas i Hylteberga! :) 

I alla fall så ville jag mest med detta inlägget säga att det känns bra att jag har "tränat" fast jag är i början av min graviditet! ;) Och så är jag så jäkla glad och stolt över att jag har fått med mig en positiv livssyn på min färd här i livet! Lite flummigt men det bjuder jag på...;) Jag är inte alls flummig i vanliga fall - jag är inte det minsta lilla i närheten av att vara en trädkramare...men just nu flummar jag iväg, märker jag...ja, vad fan - livet leker och jag är gravid!! Jag kommer inte att vakna upp bakfull på hur länge som helst!!! Hahahaha! Nä, nu ska jag sluta! 

Ha en fortsatt härlig söndagkväll!! Njut av livet, mina underbara bloggläsare! <3 (Jag kunde inte låta bli...;))

Puss & Kram  

Kommentarer
Postat av: vemvet

Hehe, ja det låter bra med din positiva livsyn! Heja på dig =)

2011-05-16 @ 11:35:07
Postat av: Lisa

Jag försöker också att vara så positiv jag kan, även om det är svårt ibland. Livet blir så mycket roligare om man är positiv.

2011-05-16 @ 22:23:18
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0