Nidblödning

Jag griper efter varenda halmstrå för tillfället! Jag kom på att tänka på att det finns något som heter nidationsblödning och som brukar förkortas till nidblödning. Det är en blödning som kan komma efter att ägget har satt sig. Jag har fått lära mig att den blödningen kommer exakt 7 dagar efter att ägget har satt sig men när jag nu söker efter information på nätet så verkar det vara lite olika. Även blödningen verkar vara olika. Jag har fått för mig att nidblödningen ska vara mörkröd (var jag har fått det ifrån vet jag inte...) men min blödning just nu är ljusrosa. Jag har hittat information som gör gällande att den här blödningen kan vara allt från ljusrosa till mörkbrun och den kan vara 1 timme till att hålla på i 2 dagar...så det är lite svårt att veta... Min mens ska ju alltså komma på fredag eller lördag så konstigare saker har ju hänt än att den kommer 2 dagar tidigare men nu tänker jag att det nog är en nidblödning...:)

Idag har jag haft en molande mensvärk. Jag har ju aldrig varit gravid så jag vet inte hur det känns men det sägs att man kan känna mensvärk. Men å andra sidan kan jag ju då också ha mensvärk eftersom jag ska ha mens! :S Åååååh, det är så frustrerande!!!!! :( Jävla skit faktiskt är vad det är!!! :( Det mesta tyder på mens tycker jag: PMS, mensvärk och sug efter choklad. Jag gillar verkligen inte att ha fel men måtte jag ha det just denna gången!!! Nu vill jag vara gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag får nog gå på toaletten en gång till och se om min nidblödning är kvar...;) (Jag vet; too much information...igen!)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Åååh Anna, jag hoppas verkligen att det är en nidis! Jag vill också att du ska vara gravid nu!

2011-05-25 @ 21:04:25
Postat av: Lisa

Nidis?! Ja, man lär sig något nytt varje dag!!

2011-05-28 @ 18:09:48
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0