Paus.

Klockan är bara halv 12 men jag pausar redan - vi fick besök från mamma och pappas goda vänner som kom förbi med en tidig lunch till oss i form av en väldigt god smörgåstårta! Mums! Så medan mamma, pappa och vännerna sitter kvar så har jag och Lisa gått och satt oss vid vars en dator! ;) Men det är snart dags att bege sig ut igen till de jäkla bjälkarna som ska slipas...:(

Egentligen skulle jag ha börjat med mina ägglossningstest idag men jag känner inte att min ägglossning är på gång så jag väntar aningen till ikväll eller tom imorgonbitti...vi får se vad som händer här under dagen.

Ikväll ska jag på 30-årsfest i Malmö. Jag kommer att ta det lugnt eftersom det faktiskt är dags någon gång i nästa vecka med insemination!!! :) Finally! Eftersom jag inte inseminerades i april så känns det som om det är jättelängsen jag var på StorkKlinken sist...men snart är det ju dags igen! Och denna gången sitter det! :) Jag är väldigt uppbokad med jobbet nästa vecka och det passar bäst onsdag - skulle det kunna bli så kanske?! ;) Kan jag ha en sådan tur?!

Nu gick Lisa ut så jag får väl också gå ut och fortsätta. Ha en underbar dag i det fina vädret!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det känns verkligen som att det var jättelängesedan du var på Storkkliniken senast. Fast det är ju bara en månad du har hoppat över!

2011-05-12 @ 16:48:34
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0