Söndag

Igår blev det galej på kvällen - det var trevligt. Vi var några stycken som sen begav oss ut och vi hamnade på Hip. Där har inte jag varit på evigheter och vi hade skitkul! Vi var 6 st från festen som stack dit och vi 6 hade verkligen hur kul som helst. När klockan var vid 4-snåret så stack vi till MAX och åt hamburgare. Det är perfekt att få i sig innan man ska gå och lägga sig.

Idag ringde jag till Maria vid 12-tiden och det blev bestämt att vi skulle träffas på stan för en liten brunch. Solen skiner från en klarblå himmel och det var helt fantastiskt att sitta på uteserveringen. Efter ett tag så anslöt några till och vi flyttade vidare till en annan uteservering. Jag kan berätta att jag numera ligger inne med en avancerad sk bonnabränna! Röd på armarna och tydligt märke efter ärmen...det ser inte klokt ut!! Det blev i alla fall bestämt att jag och Maria ska till några kompisar ikväll och äta tacos - härlig avslutning på en trevlig helg!

Imorse började jag med mina ägglossningstest. Det var negativt, precis som jag hade misstänkt och hoppats på. Nu kan det dock få bli positivt precis när som helst! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Wiii... Spännande!

2011-05-10 @ 07:06:19
Postat av: Lisa

Ja, det är ju synd och säga att jag har fått någon färg överhuvudtaget. Hur många fina dagar som helst och här står man inne och jobbar. Aja, jag har ju hela sommaren framför mig som tur är ;)

2011-05-12 @ 16:50:19
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0