StorkKliniken ytterligare en gång!

Så var ytterligare en insemination genomförd! :) Jag var på plats kvart över 11 och prick halv 12 fick jag komma in. Det har aldrig hänt förr att de har varit i tid. Denna gången var det en dansk kvinna vid namn Lene - imponerande att jag kommer ihåg hennes namn! ;) Först satt vi och pratade lite, jag gav henne mina papper som jag har fått från min gynekolog med provsvaren. Hon tittade på dem och sa att det såg jättefint ut. :) När jag frågade henne om jag skulle ta till hormoner OM detta nu inte går så sa hon att det beror på hur snabbt jag vill bli gravid...jag vill vara gravid NU!! Sen diskuterade vi träning. Jag berättade hur mesig jag har blivit de andra gångerna. Det enda hon tyckte jag inte skulle göra var joggningen. Det finns inga vetenskapliga undersökningar som visar att det skulle vara farligt men det finns antydningar att det kan ge missfall om man utövar det i ett tidigt skede av graviditeten. Så det skippar jag. Men däremot sa hon till mig att det är betydligt bättre att träna än att, som jag har gjort, sluta med allt! Så denna gången ska jag skita i mina hjärnspöken!! ;) Sen var det dags; denna gången är det en ljushårig kille med blåa ögon, 182 cm lång och som väger 80 kg som har fått hjälpa till - han studerar juridik...;)

StorkKliniken, fjärde gången

Jag var minsann lite nervös imorse! Nu ska jag vänta i 2 veckor innan jag får veta på riktigt...det är så himla lääääänge!! Jag måste försöka införskaffa mig en vitvinsflaska med skruvkork till imorgon eftersom det vankas Schlagerfest! Den fyller jag då istället med Fläderblomsdryck! Så gör jag! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Dina

Lycka till

2011-05-13 @ 23:08:07
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/
Postat av: vemvet

Lycka till i massor!

2011-05-14 @ 22:46:51
Postat av: Lisa

Ja, de där två veckorna är inte roliga. Tiden har ju aldrig gått så långsamt som då! Håller alla tummar och tår!!

2011-05-15 @ 15:34:25
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Junior

Jag håller tummar & tår vännen!!! Vi ses ikväll hos Stinisen! Stor kram

2011-05-19 @ 10:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0