Sträckning?

Jag har kommit hem från träningen och har även hunnit slänga i mig mat. Det var superroligt idag med men jag tror att jag har sträckt höger lår. Det kom på uppvärmningen när vi lekte någon slags boll-lek. Fy fasiken så ont det gjorde och det kändes igenom hela träningen. Men det var roligt ändå. Jag hoppas att det är borta till imorgon. Då ska jag och Maria cykla genom stan för att träffa upp de andra för en bit mat. AW på onsdagar är en trevlig tradition - speciellt när det är så fint väder - men imorgon tänkte vi flytta den från Lilla Torg till en restaurang någonstans i Slottstaden... Lovely! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Ajaj... Men snart får du vila ut på en gynbrits ;)

2011-05-11 @ 08:58:27
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Jag tycker du har lite otur för tillfället med skador lite här och där... eller?!

2011-05-12 @ 16:57:44
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0