Tisdagsgympa

Ikväll blev det äntligen av; tjejen som jag tänker önska mig som Personlig Tränare efter min graviditet ;) höll i ett pass för oss! Vi blev 8 st - 3 killar och 5 tjejer. Det var verkligen superkul! Och superjobbigt! Min kondis är inte vad den borde vara...om man säger så...;) Men hon hade lagt upp det så även om det var jättejobbigt så kämpade man ändå på. Jag märkte naturligtvis av att jag blev trött men ändå inte...det var så kul så det spelade liksom ingen roll. 

Jag kände av tån hela tiden men det gjorde inte överdrivet ont. Fast nu är hela tån - och inte längst upp bara - helt lila! Hela tån är ett enda avlångt blåmärke! ;) Det gör mer ont att gå barfota än att gå i skor. Jag kan tänka mig att det har med att göra att tån har mer stöd av sulan hela tiden när jag går.  Jag går lite stelt nu när jag går här hemma utan skor. Det kan ju också bero på att jag tränade en timme och utsatte min lilla tå för överdriven belastning...men ja, ja, nu är det gjort och än så länge var det värt det! :) Jag har bäddat in tån i en kompress full med alsol-lösning. Det är antagligen mycket bättre imorgon!

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Precis, man ska alltså INTE träna med stukna kroppdelar!

2011-05-04 @ 20:35:02
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0