Träna bort träningsvärk?

Jag har precis varit iväg och tränat; jag tänkte att jag skulle träna bort min träningsvärk. Jag vet inte hur det har gått - jag har fortfarande träningsvärk men det har kanske blivit bättre till imorgon?! :) Det är kanske så att man ska träna dagen efter för att kunna träna bort träningsvärk...jag har ingen som helst aning! Jag vet bara att jag måste komma igång med min träning!!!!

Det blev köttfärssås och pasta till middag ikväll. Jag kan varmt rekommendera pasta från Di Luca - de ljust mintgröna förpackningarna - det är riktigt god pasta! Ikväll lyckades jag även med en god köttfärssås...jag är inte överlycklig när jag spenderar tid i köket men det är ju ett måste om man inte har råd att äta ute sju dagar i veckan...och det har inte jag! Men denna gången blev det riktigt bra och det är ju alltid trevligt. ;)

Jag har precis slått över till TV4 Plus och där visar de "Du är vad du äter". Där är en kvinna som äter godis och glass varje dag; det gör jag också! Jag har i och för sig inte ätit godis sen helgen och det är jag jäkligt nöjd med eftersom jag ÄLSKAR smågodis!! Glass är jag inte överdrivet förtjust i - det går i perioder liksom...just NU är jag inne i en sådan period. :S Jag är så himla glad över att jag inte har anlag att bli tjock! Jag har att ta av men det handlar liksom om 5-6 kg och sen hade jag varit nöjd! Och jag vet hur jag ska klä bort de kilona!! Men nu är det ju snart dax att visa upp sig i bikini så nu jäklar!! Denna gången ska jag försöka hålla igång fast jag blir inseminerad - det är ju bara psykiskt! Jag VET att jag inte kan "hoppa ut" fostret - det är helt okej att skratta åt mig lite där... - men det är känslan liksom...och det är väldigt irriterande att jag känner så! Så denna gången ska jag verkligen försöka tänka annorlunda!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Haha, klart man kan träna bort träningsvärk, man kan träna bort förkylningar också. Det är iaf mitt motto =)



Inget omslag än, så kanske lördag eller söndag. Ska försöka få tag på min gyn och se vad hon säger idag...

2011-05-06 @ 08:16:43
Postat av: Lisa

Usch ja, det har varit lite dåligt med dieten här för min del senaste tiden. F*n vad tråkigt det är när man känner sig totalt omotiverad till att ta tag i det också...suck :(

2011-05-08 @ 20:47:52
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0