Träningsvärken kommer smygandes.

Nu har träningsvärken kommit smygande...jag kände lite av det redan imorse. Då var det på framsidan av låren som det stramade i men nu känner jag även av magen och typ baksidan av axlarna...det låter konstigt och jag vet inte om jag någonsin har haft träningsvärk där förr... Men eftersom den har kommit så här smygandes så har jag en känsla av att det kommer att kännas värre imorgon. :S

Tån känns betydligt bättre! Mina omslag igår med alsol-lösning har visst gjort susen. :) Tån är ju helt lila men precis som det brukar med blåmärke så ser det värre ut än det känns. Blåmärke brukar ju också se värre ut efter några dagar min tå ser helt sjuk ut idag! Helt sjuk i dubbel bemärkelse...;)

Idag kom jag och tänka på när mamma och pappa fyller 60 år. Det gör de år 2013. De har fest när de fyllde både 40 och 50 år men de har bestämt sig för att bjuda med familjen istället när de fyller 60 år till England. Mamma och pappa åker ju till England minst en gång om året och det är alltid Porlock som hägrar. Ja, där är helt fantastiskt men att åka till samma ställe år efter år är inte riktigt min grej. Men, men, det kan ju jag skita i! De har i alla fall bestämt sig för att bjuda med barn, svärsöner och barnbarn. Än så länge har de 3 barn (det lär ju inte ändra på sig i och för sig...), 1 svärson och 2 barnbarn men saker och ting lär ju ändra på sig! :) Min bebis kommer att vara 2 år då! Tja, då är det ju ingen bebis längre. ;) Om det har tillkommit fler barnbarn och svärsöner tills dess återstår att se; Lisa är ju trots allt 6 år yngre än mig och också singel och barnlös. :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är helt övertygad om att det då har tillkommit två svärsöner till och ett (kanske två) barnbarn till. Ditt och kanske mitt. Men tja, som det ser ut nu så är jag nog mest sugen på den där mannen faktiskt. Kajsa och jag var ju iväg på spa måndag-tisdag och då hade jag tagit med mig en film. Mitt i filmen sa jag lite surt till Kajsa "jag vill också ha en man, en RIKTIG man" och hon kunde inte mer än hålla med!

2011-05-04 @ 20:38:58
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

=) Träningsvärk är nice. Själv körde jag första passet igår efter magsjukan och har träning ikväll och imorgon inbokat också. Vi kan ha träningsvärk ihop på distans!



Kommer ju eventuellt ha vägarna förbi dina hemtrakter de närmaste dagarna, vem vet, vi kanske har tid att ta en kaffe? Men det beror ju på om jag får tag på flyg eller tågbiljetter och vilken dag det slår om (fredag eller lördag...)

2011-05-05 @ 08:21:59
Postat av: Anna

Jag är lite upptagen i helgen men hör av dig, antingen här eller på Familjeliv, så kollar vi!! Stort lycka till!! :)

2011-05-05 @ 16:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0