12+0

Så har nu de 12 första veckorna passerat!! Känner jag mig lugnare ang missfall? Tja, lite faktiskt. Jag trodde aldrig att det skulle hända med tanke på hur mycket jag har tänkt på det... Jag är fullt medveten om att man kan få missfall genom hela graviditeten men riskerna avtar ganska rejält från och med nu!

Ännu en bra dag idag!! :) Jag fick en rejäl dipp vid 14.30 ca som höll i sig i ungefär 2 timmar men efter att ha spottat och fräst i toalettstolen så gick det över! ;) Det märks att illamåendet är på väg att gå över som tur är!! :)

Ikväll blir det middag hos en kompis som har bjudit hem på spagetti och köttfärssås. :) Jag åt en Franskman innan på Pölsemannen när jag handlade lite på ICA Maxi. Så jag klarar mig innan det är dags att äta om en timme, menade jag. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Hurra, hurra!! På pölsans tio-veckorsdag (och ditt 12-veckorsmål)



Kram!

2011-11-21 @ 19:38:40
Postat av: Anna

Hahaha! Tack!! :)

2011-11-21 @ 22:06:46
Postat av: Lisa

Vad skönt att du känner dig lite "tryggare" och att illamåendet har avtagit lite. Kan bara bli bättre nu...

2011-11-22 @ 13:49:30
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0