13+1

Ööööörk, jag har haft 2 skitdagar!! :( Innan dess har jag haft ett par riktigt bra dagar, som tur är!! Men jag hade minsann hunnit glömma hur det känns att må illa hela tiden...det trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle kunna glömma! ;) Igår när jag kom hem så sov jag på soffan en timme ungefär. När klockan var halv nio så mådde jag så jäkla illa så då gick jag och la mig. När klockan var 6 så vaknade jag och hade superont i ryggen!! Min kropp är inte van vid att jag ligger ner så här mycket. Jag får liggsår liksom...;)

Men innan jag mådde alltför illa igår så hann jag ta foto på mig tjockismage. Jag har ätit frukost men jag tycker inte att den ser så himla stor ut på just den bilden...

Min tjockismage...
Ojdå, jag har visst hål i trosan...

Så eftersom magen inte såg så himla stor ut så tog jag även en bild med kläder på:

Tjockismagen med kläder...

Jag tycker själv att magen ser betydligt större ut i kläder än vad den gör naken... Jag har laddat ner en gravidapp från 1177 till min iPhone och där står det i v 14 att "De flesta börjar nu få en liten mage." Jag tycker inte att min mage är så liten och jag har haft den jäkligt länge också för den delen...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja men jag tycker att din mage har sett likadan ut nu ett tag... eller?! Jag tycker också att magen ser större ut när du har kläder på dig... märkligt...

2011-11-30 @ 00:06:08
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

En liten, liten söt mage minsann =)



Kram!

2011-11-30 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0