Aj, aj, aj.

Jag har precis satt mig i soffan med datorn i knät och TVn på i bakgrunden. 2 mackor med makrill i tomatsås har inmundigats. Ingen dricka - det glömde jag...:( Ja, ja, jag får väl ta mig upp ur soffan med min härliga foglossning och hämta lite juice. :S Nu känns foglossningen mest på vänster sida. Det är INTE skönt överhuvudtaget!! :( Jag har även ont i livmodern idag...eller en äggledare kanske? Det är på vänster sida det med i alla fall och det stramar liksom. Det gör jäkligt ont i alla fall! Men eftersom jag har ont så kanske illamåendet håller sig borta - det känns ju jäkligt onödigt att må illa också samtidigt som jag har ont...;) Vi får väl se om jag kan bege mig iväg lite senare idag och hjälpa Vivi och Andy med deras flytt. Jag har redan deklarerat att jag inte tänker lyfta en massa tunga saker men jag kan ju kanske hjälpa till med att packa upp? Tja, vi får se...håller bara illamåendet sig borta så ser jag inga större problem med att inte hjälpa till.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag klöktes när jag läste "2 mackor med makrill i tomatsås", visste inte att du gillade det. Man kan iaf säga med all säkerhet att jag inte gillar det...

2011-11-12 @ 16:19:16
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0