Då sätter vi räkneverket på noll...

Örk, jag kände när jag vaknade imorse att jag inte mådde bra...igen!! Men jag begav mig hemifrån - jag hade en bokad tid hos en kund kl 10 och det tar ca 1,5 h att köra dit. Längs E22an så håller de på med världens största vägarbete!! Jag satt i bilkön och kände hur jag mådde sämre och sämre. Men där är inte alls läge att stanna någonstans! Så direkt efter vägarbetet började jag leta efter ett ställe att stanna på. Sen stod jag där i diket och kräkte...vid de andra tillfällena så har jag ändå mått ganska bra direkt efter men så blev det inte alls denna gången. Jag satt i bilen och fortsatte köra och mådde fortfarande illa. Så efter en halvtimme fick jag stanna bilen igen och kräka lite till...i ett annat dike...;) Seeeen mådde jag lite bättre. Efter besöket så köpte jag med mig bullar och en Mer Apelsin så jag fick något i magen. Jag tänkte senast imorse på att det var längesen jag hade kräkt!

Eftersom jag hade mina bullar och jag var ute på landet och körde så blev det en sen lunch. Halv 2 fick jag in maten - jag tog typ 4 tuggor och sen var jag proppmätt! Mycket märkligt. Men jag har i alla fall hunnit med ganska mycket på jobbet idag så det känns bra! :)

Imorgon är det fredag!! Jag har en fullspäckad helg framför mig men det ser jag fram emot!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, du får nog pröva det där med en halv tablett...

2011-11-03 @ 19:06:50
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Usch då... Men du verkar fått en illamåendesyster i Bebisfrön...



Kram!

2011-11-03 @ 21:00:58
Postat av: Dina

Hoppas att du mår bättre om några veckor.

2011-11-03 @ 21:27:01
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0