En bra dag! :)

Idag har jag haft en riktigt bra dag!! Jag har knappt mått illa överhuvudtaget!! :) Vilken lycka! :) Jag ska nu erkänna en sak som jag inte riktigt känner mig bekväm med men jag har inte städat på tre veckor!! :( Jag har inte orkat mellan alla spyor och allt ätande helt enkelt...;) Men idag så!!! Nu luktar det Ajax i hela lägenheten och det är REEEENT i varenda vrå!! :) Tänk så lycklig man kan bli av små saker...;)

Liiite träningsvärk har jag allt efter igår fast jag tog det så lugnt. Det är ju inte så konstigt med tanke på hur länge det var sen jag tränade sist! Jag har också sovit hela natten!! Nja, inte riktigt; istället för att vakna klockan 3 för att gå upp och kissa så vaknade jag redan halv 12 och SEEEN sov jag hela natten fram till att väckarklockan ringde halv 7! :) När klockan ringde så kommer jag ihåg att min första tanke var; jippi! Jag har sovit hela natten!!! :)

Imorgon ska jag till frissan - äntligen! Sen kör jag raka vägen hem till mamma och pappa. De ska ha middag för oss som har hjälpt till med bygget av caféet. Jag sover hemma i Malmö för på lördag ska jag och 5 andra tjejer åka till Österlen. Åsas mamma har hus där och vi ska ha en liten mystjejhelg. 2 av tjejerna vet inte om att jag är gravid men det lär ju komma fram...

Klockan är halv 10 och jag är fortfarande uppe! Jag brukar annars må illa vid denna tidpunkten och då går jag och lägger mig för att sova bort det - det har fungerat än så länge! Fast än så länge är det lugnt.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Bara att hålla tummarna att det håller på att klinga av! Några dåliga dagar till blir det säkert, men förhoppningsvis färre och färre!



Kram!

2011-11-18 @ 08:09:56
Postat av: Lisa

Tyvärr så är det nog bara så att du kommer att få inse att du kanske inte kommer att ha tid att städa lika ofta när du blir mamma. Men du kommer ju att ha något viktigare som tar upp din tid så du kommer nog inte att tänka på det så mycket...

2011-11-21 @ 15:19:16
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0