En hel tablett

Jag satt här och tänkte på Lisas kommentar på mitt förra inlägg ang att försöka med en hel Lergigan en gång till. Så 21.20 tog jag en tablett; lite sent kanske men jag mådde illa och jag var inte trött. Nu, en timme och 10 min sen mår jag bra men det är för att jag har kräkt! Så efter en timme mådde jag fortfarande illa och kände inte alls av någon trötthet!! Det är ju jättekonstigt med tanke på hur jag reagerade första gången!! Men jag vågar inte ta en tablett för tidigt på dagen ändå än så länge, jag måste försöka det här med en hel tablett några gånger till först... Tja, det var bara det jag skulle berätta!

Sov så gott!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det låter som en bra idé tycker jag. Pröva en hel tablett igen typ när du kommer hem från jobbet... eller nått...

2011-11-08 @ 11:46:34
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Knepigt det där med medicin...

2011-11-08 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0