Feber?

Nu är det andra morgonen i rad som jag har vaknat och känt mig...varm?! Eftersom jag har haft feber ungefär 5 gånger i mitt liv så kan jag inte direkt säga att jag vet hur det känns att ha feber men det är kanske så här? Det gör mig i vilket fall som helst jäkligt orolig! :( Vad innebär det? Har det med graviditeten att göra? Kommer jag att förlora Pölsan? ÄR det feber?! Ja, frågorna är många och svaren hänger i luften...:(

Annars låg jag i sängen innan och tänkte på att jag faktiskt inte mår så jäkla illa längre. Illa mår jag hela tiden (förutom precis när jag har ätit!!) men illamåendet når inte de topparna längre som de gjorde i början! :) Jag känner inget större behov av att ta Lergigan tex...får jag bara kräka så släpper ju illamåendet för ett tag! ;) Nu tex känner jag för att kräka och det är bara bra för då kan jag se till att komma hemifrån!!

Ha en trevlig fredag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Då har kanske illamåendet lugnat ner sig nu och kommer förhoppningsvis att vara bort helt snart!

2011-11-11 @ 10:53:21
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0