Flodhästen Anna

Jag andas lika tungt som en flodhäst för tillfället!! Jag andas väldigt lätt i normala fall och jag har en tendens att bli irriterad på människor som andas tungt men just nu...Maj Gadd!! Det känns som om jag är konstant täppt i näsan och det känns jobbigt att andas genom näsan så det gör att jag istället andas genom munnen. Nyser gör jag också med jämna mellanrum. Nyser gör jag annars när jag är hungrig eller väldigt förkyld. Men jag känner mig inte förkyld...hungrig är jag ju i och för sig för det mesta nu för tiden...;) Igår tex så kände jag mig superhungrig ungefär 2 timmar efter att jag hade ätit kvällsmat. Det riktigt sög i magen så hungrig jag var, ungefär som om där absolut inte fanns någonting alls i magen - ÄNDÅ kunde jag kräka hur mycket som helst!! :( Ja, det är märkligt det där.

Just nu befinner jag mig hemma hos mamma och pappa. Jag satt hemma hos mig och kände mig uttråkad så då bestämde jag mig för att köra hem hit. En av många, många fördelar med mitt jobb är att jag kan sova var som helst och utgå därifrån så länge jag håller mig inom mitt distrikt, och eftersom mitt distrikt består av Skåne och delar av Blekinge så är det inte så svårt att hålla sig inom ramarna. Så då sover jag helt enkelt här inatt. När jag hade tagit av mig jackan så sa mamma direkt; men vilken mage du har!! Hon berättade att hon också hade blivit stor snabbt när hon var gravid med mig så det ligger väl i generna. ;) Hon hade fått börja använda mammakläder när hon var i v 16...2 v kvar då för min del... Men jag gillar, som sagt, klänningar och kjolar och jag tror nog att de funkar ganska länge...inbillar jag mig i alla fall! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, fy f*n vad du har mobbat mig för att jag andas tungt, synden straffar sig!! Ja, det hade ju varit roligare om du hade orkat hålla dig uppe lite längre också när du väl sover hemma...

2011-11-30 @ 22:04:24
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag stannade ju uppe ända till halv 10!! ;)

2011-12-01 @ 16:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0