Foglossningar?!

Om det nu är foglossningar jag har så är det för jäkligt att jag redan har fått det!! Det gör fruktansvärt ont!! Det märks inte så mycket under dagen men när kvällen börjar närma sig så kvittar det nästan hur jag beter mig - det gör ont hur jag än tar mig fram. Igår grät jag till och med en liten skvätt...:(

Annars har jag nog lite känningar av hormonerna idag, tror jag minsann. Igårkväll fick jag en sådan fruktansvärd känsla att denna graviditeten inte kommer att gå vägen...att det i nästa vecka kommer att bli missfall. :( Fråga mig inte var det kom ifrån men det gjorde verkligen ont i hela kroppen! Idag så inbillar jag mig att nog har feber och att det kommer att sätta igång missfallet...jag har inte feber alltså!! Men jag tror helt enkelt att mina hormoner leker mig ett spratt! :(

Nu ska det bli kalkon middag hos en av mina mostrar!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: yevonde

Men shit! Här har jag missat! Grattis!! Stor kram! Och hoppas lergiganen funkar, jag mådde tokilla fram till v.19-20 typ, men sen kunde jag släppa burken :)

2011-11-05 @ 18:01:08
URL: http://bambismamma.wordpress.com
Postat av: Lisa

Mmm, det var gott med kalkon... och köttbullar ;)

2011-11-05 @ 23:05:34
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Fast det funkar inte med Lergiganen eftersom jag blir helt däckad...och då inte kan sköta mitt jobb. :(

2011-11-07 @ 06:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0