Första träningen på ett tag!

Idag ringde jag min tränare och pratade med henne om kvällens träning. Jag mådde illa imorse men det gick som tur var över av sig själv...eller efter 2 McToast kl 8 och 1 McToast lite över 9...:S Jag berättade om mitt besök hos sjukgymnasten och min tränare menade på att det var bara att hon och jag bestämde hur många repetitioner på varje station jag skulle göra. "Om de andra gör 12 så gör du bara 8-10 stycken!" Det var lugnt vid uppvärmningen och sen när vi skulle dela in oss i lag så satte hon mig i det laget som hade en mer så att vi hade en avbytare. Det funkade bra. Sen försökte jag ta det lugnare när det var dags för övningarna vid olika stationer. Tyvärr kände jag mig som jag maskade - jag blev knappt svettig och jag brukar bada i svett efter hennes pass!!! :( Ja, ja, jag kommer att få träningsvärk ändå och det känns faktiskt bra att jag tog det lite lugnare. Vid uppvärmningen så gjorde vi en övning där vi hoppade och jag kände med en gång att jag blev akut kissignödig så jag var tvungen att springa på toaletten!! Oooops! Jag ska faktiskt börja med knipövningar, har jag bestämt mig för. Jag fick en lapp av min sjukgymnast med olika övningar så det tänkte jag börja med nu!

Nu sitter jag här med sushi framför mig...efter 3 bitar så ville jag egentligen sluta äta. Jag förstår verkligen inte vad det är som händer men ingenting smakar riktigt bra och det är supertråkigt!! :( Jag har fortsatt att äta eftersom jag inser att både jag och Pölsan behöver mat men det tar emot. Vi får väl se hur många bitar jag får ner. Som tur är så är det ju kall mat i alla fall! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Skönt att komma igång med träningen igen!



Kraam!

2011-11-17 @ 08:12:47
Postat av: Lisa

Skönt att vara igång och det verkar ju ha gått bra!

2011-11-21 @ 15:17:19
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0