GRATTIS, LISA!!!!!!!!!!!!!!!

Min underbara, fantastiska och härliga lillasyster Lisa ringde precis och berättade att hon fick jobbet i England!! Hon var iväg på intervju i fredags och de ringde idag och berättade. Hon vet dock inte när hon börjar för det glömde hon att fråga...;) Jag är jätteglad för hennes skull samtidigt som det blir tråkigt eftersom hon kommer att flytta. Men detta här hennes dröm så det är bara till att glädjas med henne! :)

Jag vaknade och mådde bra - det är ju en sådan härlig känsla! Jag dippade lite när klockan var lite i 8 så då fick jag lägga mig på sängen men det gick snabbt över. Sen har jag mått bra resten av dagen! Så bra som jag kan må, vill säga...Maj Gadd, vad jag gnäller!!! Ja, ja, min högsta önskan är fortfarande att få må bra igen i alla fall...

Idag fick jag återigen frågan om jag är gravid!!! Denna gången av en annan säljare som jag har känt länge. Jag tyckte så synd om honom när jag sa nej...hade han varit kvar på parkeringen när jag kom ut från besöket så hade jag berättat sanningen för honom! Aaaaaa, stackaren!!! Nästa vecka har jag samåkning på torsdag och med tanke på dels hur jag mår och dels hur jag äter så har jag kommit fram till att jag nog måste berätta det för chefen innan dess. Det är vår marknadschef som ska åka med mig och han lär ju märka hur det står till med mig...

Ikväll är det överraskningsmiddag på stan med några tjejkompisar. Vi har en gemensam vän som är himla duktig på att dra ihop saker och ting så nu tänkte vi göra det för henne istället! Vi ska träffas kvart i sju utanför hennes lägenhet. Jag tror att där är bokat ett bord till oss lite över sju på en ny restaurang som har öppnat här i krokarna. Jag har precis ätit middag eftersom jag absolut inte kan vänta tills dess. Men jag lär väl ändå kunna äta när det är dags för det...;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw, tack! Det känns helt underbart och overkligt på samma gång :)

2011-11-02 @ 17:54:44
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0