Illa, jag mår illa...:)

När jag vaknade imorse så gick jag minsann upp med en gång och åt mackor och sen fick jag gå och lägga mig igen...:S MEN jag låg och log för mig själv och sjöng även ur Magnus Ugglas gamla slagdänga; Illa, jag mår illa...;) Jag trodde inte att jag skulle bli så glad över att må illa men lördagens händelse har fått mig att se lite annorlunda på min graviditet! Så jag for upp och ner i säng under hela morgonen. Halv 9 så kom frukosten upp igen och sen mådde jag bra! :)

Jag fick en inbjudan från en tjejkompis om att komma på middag nu ikväll, hennes syster skulle även komma. Det här är tjejer som står mig nära men som inte har vetat om min hemlighet - men nu vet de! :) Naturligtvis blev de glada för min skull - de är ju MINA vänner liksom och jag omger mig bara med fantastiska människor! :) Så det blev mycket graviditets- och barnprat. Den ena systern har 2 barn medan den andra ännu inte har skaffat det.

Imorgon har jag tänkt berätta för en killkompis som också är säljare, vi ska träffas på en morgonfika. Så jag hoppas att illamåendet inte tar över för mycket imorgonbitti...även om jag inte har några som helst problem med mitt illamående längre!! Det innebär i min värld att Pölsan mår bra och det är det absolut viktigaste för mig just nu!

God natt och sov så gott!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Vemvet

=) Låter bra att du hanterar ditt illamående på ett "skönare" sätt! Hoppas ändå att det försvinner om någon vecka eller så.



Kraam!

2011-11-15 @ 08:05:54
Postat av: Lisa

Du kommer hata Magnus Uggla när graviditeten är över!

2011-11-21 @ 15:14:55
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0