Ingen aptit...:(

Jag förstår inte riktigt vad det är som händer men jag har märkt att jag den sista tiden inte har någon direkt aptit på kvällarna... I och för sig så åt jag inte så mycket till lunch heller - de andra slickade sina tallrikar men jag tyckte inte att det smakade så himla bra. Men jag har verkligen reagerat själv över det på kvällarna. Sen har även smaken ändrat sig - jag har inte märkt att jag tycker om saker som jag inte har gillat innan men däremot saker som jag vanligtvis äääälskar tycker jag numera smakar sådär. Inte så att det är "äckligt" och jag inte alls kan få ner det utan det är mer som att det inte smakar så bra som det brukar. Klockan är nu 10 min i 8 och jag har, efter måååånga om och men, beställt en tunnbrödsrulle med gyros. Jag tog 3 tuggor och sen ville jag inte ha mer!!! Jag förstår verkligen inte varför!!! Men jag fick i alla fall tvinga mig själv till att äta halva...både jag och Pölsan behöver ju maten!!! Åååååh, så trött jag blir på mig själv...:( Helén satt med mig i telefonen och kom med hur mycket tips som helst om mat men jag är inte sugen på någonting...jag vet att jag behöver mat för att inte må alltför illa och jag borde vara både hungrig och sugen när det är så här sent på kvällen men icke, sa Nicke...märkligt... Jag hoppas att det ändrar sig inom en snar framtid!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag önskar jag kunde säga detsamma. Jag har då äntligen tagit tag i mitt liv och börjat tänka på vad jag äter igen. Vrålhungrig around the clock. Jag blir galen!

2011-11-15 @ 22:51:18
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Försök äta lite mer på dagarna då kanske... Så du inte behöver så mycket på kvällen. Hoppas det släpper om några veckor.



Kramkram!!

2011-11-16 @ 07:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0