Jag fegade ur...

När jag vaknade i morse var smärtan helt borta!! :) En helt underbar känsla, kan jag berätta!! Jag ringde till VemVet igår när jag körde till mamma och pappa och berättade om min dag. Jag var fortfarande orolig men inte alls som innan på dagen... Så idag har jag haft lite mensvärk och jag var lite osäker på om jag skulle vara glad åt det eller inte så det varierade under dagen. Men oavsett värk eller inte så kändes det inte alls som smärtan igår och det gjorde inte alls lika ont. Det har kommit ca 4 hugg under dagen men det har varit allt. Däremot har illamåendet kommit tillbaka men jag kommer inte att gnälla över det idag eftersom det var det enda jag önskade mig igår! ;)

Idag har det blivit 2 olika julmarknader. Jag brukar gilla julmarknader men antingen var jag inte på humör eller så är det på grund av vädret men jag tyckte inte alls att det var speciellt mysigt. Nu börjar det i och för sig bli kallare här nere men det är fortfarande varmt för årstiden.

Nu ikväll blev det Fars dag-middag hos farmor och farfar - jag berättade inte min nyhet! Jag bangade ur helt enkelt...jag visste inte riktigt hur jag ska skulle säga det...och var jag skulle säga det...eller när jag skulle säga det. Så jag kör nog ut till farmor och farfar en dag och berättar det för dem i lugn och ro istället...eller ja, så får det ju bli nu! ;) 13 vuxna och 2 barn var vi så det var fullt upp hela tiden. En dålig ursäkt kanske, jag får nog helt enkelt erkänna att jag inte vågade!

Jag ääääälskar mitt jobb men just nu känner jag inte alls för att jobba imorgon! :( Men så är det ibland. Det är bara till att gilla läget...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Vemvet

Jupp, man får banga =) Jag var skitnervös när jag skulle berätta för mormor, så jag gav henne helt enkelt ett UL-foto av Mini i ram. så förklarade jag sedan =) Skönt att det känns lugnare!

Kramkram!

2011-11-14 @ 08:17:12
Postat av: Lisa

Ja, du bangade ur ;)Aja, det kan nog funka bra också att du åker till farmor och farfar och berättar det för dom när ni är själva.

2011-11-14 @ 10:31:30
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0