Kåt?!

Jaha, efter sol kan även regn komma - igår var ingen bra dag alls. Men vi skiter i det nu, jag måste berätta en annan sak som händer; de senaste dagarna har jag märkt att jag kan gå och titta på vilt främmande karlar och fundera på om de är bra i sängen!! Det har jag INTE till vana att göra annars!! Natten mellan torsdagen och fredagen hade jag gaaaalna sexdrömmar!! Jag till och med vaknade av dem!!! Det är nästan så jag rodnar när jag tänker på dem nu... Så när jag pratade med lillasyster Emma så berättade jag för henne, hon bara skrattade och sa att hon hade hört talas om det men hon hade varit så jäkla trött så det enda hon ville var att sova! När jag sen pratade med Vivi och hon frågade hur det var med mig så svarade jag kort och gott; kåt!"Aaaaaah", sa Vivi då, "är du där nu?" Men naturligtvis hade inte hon heller känt av det utan bara hört att det kunde hända. Hade det inte varit för att de har tagit upp det i "Vänner" när Rachel var gravid så hade jag nog inte vetat om att det var ett "symptom"... Men eftersom jag mådde illa hela jäkla dagen igår så var det inget jag kände av under dagen...som tur är!! ;) Igårkväll när vi var hos mamma och pappa så var jag med under förrätten och huvudrätten och sen gick jag och la mig...:( Jag kände hela vägen hem att jag behövde kräka men som tur var så kom det när jag väl hade kommit hem...andra gången den dagen...:( Fast idag känns det bättre igen! :)

Nu ska jag packa och göra mig iordning för sen bär det av till Löderup för tjejhelg! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Jupp... I know the feeling... Man få hjälpa sig själv lite på traven ;) Men tror mig, jag har funderat allvarligt på att ringa upp någon gammal kk...Min preggopolare är likadan men har fördelen av att ha en kille i sängen varje natt =)

2011-11-19 @ 11:10:23
Postat av: Lisa

Kommer även ihåg Miranda från Sex and the City. Hon är inte tillsammans med Steve längre men han "ställer upp" för henne eftersom hon är så kåt. Visserligen tror jag att hon blir gravid för att hon har sex med honom eftersom han har blivit av med en kula, pay back time!!

2011-11-21 @ 15:22:05
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0