Ombyggnad

Idag har jag hjälpt en kund med ombyggnad av sin butik...jag har då byggt om de hyllor där mina varor befinner sig så det låter nog värre än vad det är. Fast det tog hela dagen. Jag hade tänkt träna ikväll om jag mådde bra och det gör jag men jag hann inte. :( Jag stannade på vägen upp till kunden eftersom det kändes som om jag behövde kräka men det gick inte. Men när jag väl kom till butiken så hände det där istället. Tyvärr var toaletten inte speciellt ren! Det är, som sagt, aldrig kul att kräka men när man behöver hänga över en skitig toalettstol så känns det ännu värre!!

Imorgon är det samåkning som gäller! Jag har aldrig haft samåkning med den här killen förr så det ska bli intressant. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken tur att killen som du ska ha samåkning med imorgon vet om att du är gravid iaf :)

2011-11-09 @ 19:57:38
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0