Överkänslig?

Igår försökte jag mig på en Lergigan Comp igen. Jag mådde inget vidare och eftersom jag ändå var hemma så tyckte jag att det gick bra med en tablett. Eller en halv rättare sagt. Eftersom jag blev helt däckad efter en hel tablett så försökte jag med en halv. Efter 1,5 h så mådde jag fortfarande illa och den enorma tröttheten som jag kände av i måndags märkte jag inte av alls. Så en hel tablett är för mycket men en halv är för lite...voijne, voijne...;) Jag var kanske överkänslig i måndags...på något sätt...

Idag har jag inhandlat kläder till en liten, liten bebis. Jag begav mig till Polarn & Pyret - de har så fiiiina kläder!! Jag blir helt sjuk när jag är i en av deras butiker...

Nu är det fredagsmys som gäller!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får kanske helt enkelt pröva en hel igen och se... eller pröva en hel och sen sov bort det värsta ruset som vi pratade om...

2011-11-04 @ 19:46:58
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0