Silikonbröst?!

Jaha, då fick även Johan reda på det imorse! Jag har idag på mig en omlottklänning med ett linne under - inget speciellt alls, jag har haft den mååååånga gånger förr. Vi satt mittemot varandra när Johan helt plötsligt säger; "vad har hänt med dina bröst? De är jättestora!" Holy makarony!! Jag tycker inte själv att de har blivit större!! Men till Johans försvar (om han nu behöver det) så träffade jag en tjejkompis i eftermiddags som tittade på mig och sa; "vad har du gjort? Har du skaffat sillisar?!" Så något har ju hänt med mina bröst...;) Men i alla fall så blev även Johan glad för min skull!

Idag har varit en bra dag! Jag hamnade dock i bilkö på väg hem och jag kände under tiden jag satt fast att jag började må illa så jag fick lägga mig en halvtimme att sova när jag kom hem. Nu känns det bättre igen men nu behöver jag mat och jag har ingenting hemma! Jag måste ha mat snabbt nu och det enda jag kommer på är pizza - det kommer att gå supersnabbt eftersom stans bästa pizzeria ligger precis här nedanför men jag är inte ett dugg sugen på pizza! Jag är inte sugen på någonting men jag måste ju ha mat i magen liksom...:( Annars kommer jag snart att må ännu mer illa! Ööööh, nu vill jag hem till mamma och pappa bara för det...där är det alltid bra i alla fall...:)

Jag var hos sjukgymnasten idag! Hon klämde och drog men kunde inte "provocera fram" något. Naturligtvis har jag en bra dag idag! Så hon sa att jag inte har foglossningar men att jag har symptomen...jag fattar inte riktigt det men jag antar att det är bra att jag inte har foglossningar i alla fall! Men hon gav mig en massa tips på övningar och så provade vi ut band att ha runt bäckenet. Så det ska jag köpa inom en snar framtid. Hon sa att det kan komma och gå, vissa dagar kan det bli värre medan det andra dagar kan bli bättre. Det är i alla fall inget farligt! ;) Blev det mycket värre så kunde jag ringa henne. Hon var i alla fall supertrevlig!

Min kollega från Stockholm ringde idag och frågade; "hur är det med den blivande mamman? Har du kräkt något idag?!" Och så skrattade han...min söta, söta kollega!! :) Jag fick även ett mail idag från en av tjejerna från kontoret. Hon berättade att de hade haft ett litet internt möte där S (min chef) hade berättat om mitt "modiga beslut att skaffa barn på egen hand"... Hon skrev jättefint så jag satt och grät medan jag läste det! Jag vet att jag har härliga människor omkring mig men visst är det underbart när det bara blir bekräftat gång på gång?! :)

Nä, nu måste jag fixa något att äta!! Men först lär det nog bli lite kräkningar, känner jag...mest så att ni vet vad jag gör ikväll! :S

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hm, det där med brösten måste jag tänka på nästa gång vi träffas, inget jag har lagt märke till...

2011-11-15 @ 18:58:37
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Fina kollegor =)



Kraaam!

2011-11-16 @ 07:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0