Sötis! :)

I helgen fick jag ett sms från Malin som berättade att hennes sambo hade friat till henne i Rom! :) Behöver jag berätta att tårarna sprutade?! Jag är blödig annars också men just nu är det extremt! ;) Idag ringde hon och berättade hela historien. Hon avslutade med att berätta att bröllopet kommer att hållas i slutet av sommaren 2012 och hon var genast orolig för hur vida jag kommer att komma på bröllopet med tanke på att jag antagligen ammar då... Jag svarade med att inga vilda hästar kommer att hålla mig borta från bröllopet! Annars hade Malin svaret; din mamma kan ju också vara där så att du kan gå iväg och amma när det behövs! Aaaaaw, sööööötis!!! Jag tycker dock att vi kan avvakta med hur vi gör så länge...det är ju ändå ett tag kvar...;)

Ikväll var det återigen dags för träning! Ikväll var vi bara tjejer så vi passade på att dansa lite...inget avancerat dock! :) Jag måste även försöka komma igång med min Friskis-träning igen. På fredag sticker Josefine till Thailand så nu är jag on my own så att säga ett bra tag. Vi är ju annars bra på att dra med varandra när det är dags för träning.

Jaha, så ni vill se magbilder?! Alltså...jag tycker ju mest att det är en tjockismage och det vill inte jag visa upp...jag kan kanske ta foto när jag har kläder på för då ser det ut som om jag är gravid i v 20 och inte v 13! Men utan kläder ser jag, som sagt, mest bara tjock ut...:( Så det är ju en himla tur att jag inte har för vana att gå omkring naken! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Ja det är tur det =) Då hade farbror blå blivit lite sur (även om andra delar av det manliga släktet säkert blivit glada =))



Kraam!!



PS: Har du fått mitt sms?

2011-11-23 @ 21:16:59
Postat av: Lisa

Grattis till Malin, vad mysigt! Ja, lite magbilder får du lägga upp tycker jag :)

2011-11-23 @ 23:19:41
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0