Tjockismage?!

Nu blir dagarna lättare och lättare! Med tanke på att jag är extremt ljuskänslig så trodde jag aldrig att jag skulle skriva en sådan sak i denna årstiden! ;) Men illamåendet börjar verkligen klinga av!! :) Just nu mår jag i och för sig illa men innan var det ju heeeela dagen som gällde. Så är det inte längre. Och även om jag mår illa just nu så är det ändå inte så illa som det var innan. Jag står ut liksom, det gjorde jag knappt innan. Aaaah, det känns fantastiskt!!!

Nu börjar människor jag träffar på som inte vet något verkligen titta på min mage!! Utan kläder tycker jag mest att den ser ut som en tjockismage men med kläder på ser jag verkligen supergravid ut!! Absolut inte som att jag är i v 13!! Det är inte klokt som det ser ut - märkligt, tycker jag...redan liksom...

Idag var jag hemma hos kompisar och lunchade och berättade det för dem. De tog mig inte på allvar till att börja med, det såg riktigt roligt ut!! Vi fick oss några härliga skratt på grund av det! :) Men sen fick jag grattis, kramar och lycka till! :)

Idag har jag även känt av hugg i livmodern. Det är inte skönt! Men eftersom det är livmodern som växer så är det ju ändå bra... Pölsan måste ju ha plats att växa där! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

När får man magbilder då??

2011-11-22 @ 19:34:24
Postat av: Anna

Usch, jag vet inte om jag vill visa upp magen så länge den bara ser tjock ut...:(

2011-11-22 @ 19:41:28
Postat av: sandramedhjertetihånden

sikkert om et par uker ser du mer gravid ut og mindre tjukk ut:) og da blir det bare morsommere og morsommere, og du kan og vil stolt vise frem din mage!

2011-11-22 @ 19:46:36
Postat av: Lisa

Men du kan ju jämföra med bilderna jag tog på dig för ett tag sedan :)

2011-11-22 @ 21:22:59
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Dina

Jag skulle precis också fråga efter magbilder men Vemvet hann före.



Jag tror att din mage är jättefin precis som den ska vara för en kvinna som är gravid.

2011-11-22 @ 21:46:51
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0