Möte

Jaha, the story of my life; jag vaknade och mådde skit! ;) Fram till dess att jag får min hamburgare från McDonalds kl 10 ca så mår jag iiiillaaaaa. Efter hamburgaren så mår jag bra ca en timme och sen sätter illamåendet igång igen. Lunch blir det ca halv 12 och sen mår jag också bra ca en timme. Jag äter middag vid halv 5-5...men däremellan så äter jag naturligtvis annat hela tiden. Frukt hjälper tyvärr inte så mycket så det blir mycket mackor...som jag i och för sig älskar men jag börjar tröttna på det nu. ;) Så nu har jag även inhandlat flingor...Frosties för att vara exakt...ju sötare desto bättre! ;)

Innan idag så ringde jag min chef för att höra om han hade tid att träffa mig imorgon. Det hade han, efter kl 10. Han frågade lite försiktigt om han behövde förbereda något men jag sa nej och att det inte handlar om någon uppsägning. Sen ringde jag även hans sekreterare som även är en enormt stor hjälp till oss säljare och frågade om hon också hade tid, och det hade hon. Så imorgon ska jag berätta för min chef!! Det är både spännande och nervöst!! Sen vet jag inte hur jag ska göra med samåkningen på torsdag. Jag har lite svårt att bestämma tid eftersom jag åker hemifrån allt mellan kvart i 8 och 9...jag vet ju inte innan hur morgonen ska bli. Sen tänker jag lite på kräkningarna också...och maten...fast det är mest kräkningarna som känns...äckligt!! Ska han sitta i bilen och titta när jag står utanför och spyr i diket?! Öööörk!!! Jag får se hur jag gör...

Imorgon är det dags för middag med Stina, Sandra och Malin. Egentligen skulle vi vara hos mig. Det har oroat mig lite eftersom jag mår som jag gör. Men så hörde Sandra av sig igår och undrade om vi kunde vara hemma hos henne istället?! Yes, please!!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Usch och fy för illamåendet, må det gå över inom några veckor!



Håller tummarna för ett utmärkt möte imorgon!!



Kraaaam!

2011-11-07 @ 20:33:13
Postat av: Anonym

Men usch, hur länge ska detta illamående pågå?! Skönt att du ska prata med din chef imorgon iaf så att de vet hur det ligger till. Har du prövat att ta en hel tablett igen?

2011-11-07 @ 20:43:24
Postat av: Anna

Nej, jag har inte det...jag vet inte riktigt när jag ska göra det. Blir jag lika däckad som första gången så kan jag ju inte göra det under tiden jag jobbar...jag får se när det kan bli...

2011-11-07 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0