Virus?!

Något konstigt har hänt på min blogg nu några gånger - senast för bara ca 10 min sen. Någon går in och kommenterar min blogg på engelska. Det är ju inte så konstigt och jag reagerade inte första gången det hände. Någon hade då kommenterat ett gammalt inlägg på engelska och skrivit att bloggen var jättefin...det enda jag reagerade på då var kommentaren kom på ett gammalt inlägg och inte ett nytt. Den som hade kommenterat hade även en egen blogg så jag gick in och kollade där lite men jag såg inget som helst samband mellan den och min. Det behöver det ju i och för sig inte vara... Jag tror att det var i torsdags när ännu en kommentar på engelska kom...på ett gammalt inlägg. Jag lade först upp den också men sen kom de onda aningarna. Denna kommentaren var på "Alla Hjärtans Dag" och kommentaren handlade om att det var den fräckaste bloggen någonsin...eeh, jag gillar min blogg men den är inte speciellt fräck!! Det är ju mest som en dagbok med lite bilder då och då så jag tog bort kommentaren. Idag hade det kommit en till!! Jag tror inte att det är från samma avsändare men jag vet inte helt säkert. Men nu vågar jag inte gå in på deras bloggar eftersom jag nu har fått för mig att det är någon slags virus...jag brukar inte vara paraniod men jag tycker faktiskt att det är konstigt!!

Idag har foglossningarna varit FRUKTANSVÄRDA!!! Holy makarony liksom...;) Jag ringde precis min tränare som tränar oss på onsdagarna men hon svarade inte. Jag tänkte faktiskt berätta för henne nu. Dels för att jag då ev inte kan komma på onsdag heller men dels även för att jag vill att hon ska känna till om mina foglossningar och i så fall få tycka till om det är okej att träna mig. Hon kanske inte alls känner sig bekväm med det...vad vet jag?! Lite kräk har det även blivit idag...annars har jag och Lisa mest suttit framför TVn och tittat på DVD; först The Only Way Is Essex och sen Made in Chelsea - det är sk realityseries från England. Om ni känner till Laguna Beach och The Hills så kan man väl säga att det är inspelat så...jag vet inte om vi har något motsvarande i Sverige faktiskt...jag tror inte det...

Nu börjar illamåendet komma igen...jag vet inte om jag helt enkelt ska gå och lägga mig och sova bort det...klockan är ju trots allt snart halv nio...;) Enl Lisa är jag född i en formsvacka - bara för att jag är kvällstrött/morgonpigg och hon är kvällspigg/morgontrött!! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Hejdu! Illa med foglossnignarna, beställ tid hos en sjukgymnast så du får bälte och övningar, det hjälper lite iaf.



Kramkram

2011-11-07 @ 08:01:19
Postat av: Lisa

OCH för att du kan lägga dig ner när som helst, var som helst och sova!

2011-11-07 @ 13:23:02
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0