Fortfarande sjuk

Nej, det blev ingen konferens för min del. Jag har aldrig missat en konferens förr i hela mitt liv!! Men jag var mest orolig för att sitta på konferens och dels må illa och dels känna att jag måste lägga mig ner. Jag hade ingen feber igår...jag kan inte ens komma ihåg när jag hade feber senast, jag undrar om jag ens har haft det i vuxen ålder... Men jag mådde ILLA och jag spenderade hela dagen på soffan. Jag åt med max 1,5 timmes mellanrum! Det blev rostade mackor, youghurt och knäckebröd så det blev inget ordentligt så att säga...det är därför man ska vara hemma hos mamma och pappa när man är sjuk för där finns ALLTID något att äta! Och finns det inte så fixar de det...;) Det var först på kvällen som jag kände att illamåendet släppte så då blev det McDonalds...kanske inte det bästa att äta men det var bättre än mina mackor i alla fall...

När klockan ringde imorse så åt jag mitt knäckebröd och sen gick jag upp. Men jag kände med en gång att det nog var bäst om jag gick tillbaka till sängen. Så det gjorde jag och samtidigt skickade jag iväg sms till de som behövde få informationen om att jag inte kommer idag. Så nu halvsitter jag på soffan och är redan uttråkad! :( Man hade ju kunnat titta på lite bloopers på You Tube - det är så himla kul!! Ja, det får det nog bli ett tag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch då, men bloopers mår man alltid bättre av :) Krya på dig!!

2011-10-12 @ 15:51:52
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Usch för att vara sjuk. Men är det "bara" illamående och trötthet nu? För det kan ju helt enkelt bero på gravditeten... Mår du så illa att du inte kan gå till jobbet ska du nog be att få något utskrivet... Det jag kan säga är att det enda som hjälpt ordentligt och lite längre mot mitt illamående var riktig mat. Du kanske inte är likadan med det kan vara värt att pröva. Alltså ordentlig frukost och tidig riktigt, lagad lunch...



Du kan ju ha oturen att inget hjälper. Då är det nog tyvärr bara att stå ut eller få medicin uutskriven. Hoppas du får må bättre snart!



Kraam!

2011-10-12 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0